RK RK

• Søgning
  • Om Kommunen
  • Politik
  • Job lige nu
  • Byens liv
  • Hvad gør jeg når?
  • Presserum
  • Links
  • Fra A til Å
  • Ordet er dit
  • Læs op

Forum

Udskriv siden

Velkommen til Rødovre Kommunes debatforum

Her kan du komme med din mening om lige netop det, der optager dig mest som borger i Rødovre.

Alle indlæg udgør tilsammen en fri debat om forholdene i Rødovre. Du har mulighed for at være med ved at skrive et indlæg med din mening, eller kommentarer til andres indlæg. Debatforum er et frit og åbent forum, hvor du ikke kan forvente at få svar fra Rødovre Kommune, selvom vi naturligvis læser indlæggene.

< Tilbage til oversigt
Ny hjemmeside - M. - 16.09.09 (10:54)
Det er rigtig godt med en ny hjemmeside, som jeg nu synes, ser rigtig pæn ud end den forige.
< Tilbage til oversigt
Meget forvirrende hjemmeside. - Chelina Poulsen - 16.11.09 (17:54)
Det er blevet mere forvirrende med den nye hjemmeside. Førhen var det meget overskueligt. Man kunne vælge borger og straks finde det man søger. Nu har jeg søgt forskellige steder og prøvet både fra A tril Å og frisøgning og jeg har stadig ikke fundet hvor blanketterne er til friplads søgning ;-( En skuffet borger
< Tilbage til oversigt
ny hjemmeside - Michael - 20.03.10 (12:08)
Jeg synes også, at den nye hjemmeside er en smule uoverskuelig. Når jeg skal finde noget, finder jeg det oftest ikke ved at søge. I stedet bruger jeg A-Å funktionen øverst oppe. Men til tider virker det heller ikke. F.eks. kan jeg ikke finde sagsbehandlingstiderne.

Jeg tror det hele hænger sammen med, at man nu skal søge efter tingene, og ikke som før bare klikke på menupunktet borger, erhverv - hvad man nu har brug for at vide noget om.

Nu det ikke kritik af den nye hjemmeside. Der er også sket forbedringer. F.eks. direkte kontaktinformation ude til højre, kort over hvor det ligger, evt. noget selvbetjening, hvis der er blanketter eller lign.

Men generelt er jeg også skuffet over den nye hjemmeside.

< Tilbage til oversigt

Opret nyt indlæg til denne debat
Tilbage til forum
CAPTCHA billede for SPAM beskyttelse
Skriv ovenstående tegn her:

close

Nyheder - se flere

• 01.09.10
    Nyt ungdomsskoleprogram
  • 01.09.10
    Motionsløb 2010 - Rødovre løber
  • 25.08.10
    Lav din egen æblemost
  • 19.08.10
    De nye smartsboards i drift
close

Servicemeddelelser - se flere

• 10.09.10
    Generalforsamling på 'Vandværket'
  • 03.09.10
    Nye regler på genbrugsstationen
  • 03.09.10
    Nyt affaldsgebyr for virksomheder
  • 18.08.10
    Rygestopkursus
  • 18.08.10
    Kursus for mænd: Tab kilo
close

Kontaktinformation

Rødovre Kommune
Fællesforvaltningen
Rødovre Parkvej 150
2610 Rødovre
Tlf.: 3637 7000
rk@remove-this.rk.dk - sikker e-post
 www.rk.dk

Åbningstider

close

Kort over kommunen

Fællesforvaltningen

close

Selvbetjening

close

Lovgivning

Rødovre Kommune |  Rødovre Parkvej 150 |  2610 Rødovre |  Telefon 36 37 70 00  |  Fax 36 37 77 77   |  E-mail:  rk@remove-this.rk.dk

print-footer