Digitale selvbetjeningsløsninger med MitID
Selvbetjening
Bestil tid i Borgerservice
I Borgerservice på rådhuset er der både mulighed for at bestille tid til betjening og for at komme forbi og trække et nummer. Mange borgere foretrækker at bestille en tid, når de skal betjenes. Når du bestiller tid, kan du blive betjent på et bestemt tidspunkt, og vi undgår langt hen ad vejen ventetid. Hvis der ikke er flere ledige tider, eller du blot ønsker at møde op i Borgerservice, når det passer ind i din hverdag, så kigger du blot forbi i vores åbningstid.
Du kan bestille tid i Borgerservice her eller ved at ringe til Rødovre Kommunes kontaktcenter på telefon 36 37 70 00. Du finder kontaktcentrets telefontider her. Ved at bestille tid undgår vi så vidt muligt, at der opstår ventetid.
Start selvbetjeningSkriv personfølsom/fortrolig post
MitID
For at sende personfølsom/fortroligt post til Rødovre Kommune skal du benytte dit MitID
Skriv Digital PostDigitale selvbetjeningsløsninger med MitID
Du skal bruge MitID til et stadig stigende antal obligatoriske digitale selvbetjeningsløsninger. At de er obligatoriske betyder, at at den digitale selvbetjeningsløsning, hvor du bruger din MitID, er den eneste måde du kan ansøge eller anmelde på.
Løsningerne er fx:
Ansøgninger om flytning, sundhedskort, EU-sygesikringskort, optagelse i dagtilbud, skoleindskrivning, begravelseshjælp, økonomiske friplads til dagtilbud, kropsbårne hjælpemidler, navne- og adressebeskyttelse eller lån til betaling af ejendomskat, anmeldelser af rotter, udrejse eller vielse, pas og kørekort. Endvidere er det valg af læge og lån eller leje af lokaler og ejendomme.
Du finder selvbetjeningsløsningerne i de røde felter på hjemmesidens forside!
Kontaktinformation
Social- og Sundhedsforvaltningen
Rødovre Parkvej 150
2610 Rødovre
Telefon
36 37 70 00
Skriv sikker Digital post til Rødovre Kommune Kontakt og åbningstider