Udbud

Ved et offentligt udbud kan enhver med interesse i udbuddet rekvirere udbudsmaterialet og afgive tilbud på baggrund af materialet og den offentliggjorte udbudsbekendtgørelse.

Aktuelle udbud

Fold alle ud

Udbud af diabetes hjælpemidler

Udbuddet vedrører levering af diabetes hjælpemidler til borgere med bevilling til Vestegnens Indkøbsforum, Dragør og Tårnby Kommune.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. udbudsbetingelsernes punkt. 6., og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.

Procedure:

For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx

Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.

Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud. Al kommunikation skal foregå elektronisk via Mercell.

Spørgsmål til udbudsmaterialet:

Alle spørgsmål skal stilles via Mercell. Når du får adgang til udbudsmaterialet, har du også adgang til at stille spørgsmål. 

For at sikre, at vi kan besvare spørgsmål og du som tilbudsgiver kan nå at indarbejde svar i dit tilbud, er fristen for spørgsmål mandag den 27. marts 2017 kl. 12:00. Svar på spørgsmål sendes ud via Mercell.

Afleveringsfrist. 

Sidste frist for aflevering af tilbud er fredag den 7. april 2017 kl. 12:00. Tilbud skal uploades via Mercell.

Tildelingskriteriet er "Det økonomisk mest fordelagtige tilbud" som ”bedste forhold mellem pris og kvalitet”, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 3.

Udbuddet er samtidigt offentliggjort på TED-databasen og www.udbud.dk, ref. 2017/S 046-083966.

Afsluttede udbud 2016

Fold alle ud

Madservice til visiterede borgere i Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud var torsdag den 22. december 2016.

EU-udbud hobby- og beskæftigelsesmaterialer

Frist for modtagelse af tilbud var mandag den 31. oktober 2016.

Udbud af tekniske hjælpemidler, del II

Frist for modtagelse af tilbud var torsdag d. 09. juni 2016 kl. 13.00.

EU-udbud kørsel med børn til specialskoler i Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud var tirsdag 8. februar 2016 kl. 12.00.

Afsluttede udbud 2015

Fold alle ud

EU-udbud levering af lyskilder

Frist for modtagelse af tilbud var den 14. december 2015 kl. 12.00.

Udbud af kropsbårne hjælpemidler

Frist for modtagelse af tilbud var den. 2. november2015 kl. 12:00.

Udbud af tekniske hjælpemidler

Frist for modtagelse af tilbud var den. 15. september 2015 kl. 12:00. 

EU-udbud af legetøj til inden- og udendørs brug

Frist for modtagelse af tilbud var den 1. september 2015, kl. 12.00.

EU-udbud forsikringsydelser til Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud var den 19. juni 2015 kl. 12.00.

Tilbudsindhentning på indkøbsordning for visiterede borgere i eget hjem

Bekendtgørelse om indgået kontrakt - klik her

Tilbudsindhentning på luftfotografering

Frist for modtagelse af tilbud var den 2. juni 2015, kl. 12.00.

Tilbudsindhentning vaskeriydelser til Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud var den 30. april 2015 kl. 12.00.

Tilbudsindhentning kapitalforvaltning

Frist for modtagelse af tilbud var den 27. februar 2015 kl. 12.00.

Afsluttede udbud 2014

Fold alle ud

EU-udbud af kørsel af børn i Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud var den 14. november 2014 kl. 12.00.

EU-udbud af ortoser

Frist for modtagelse af tilbud var den 4. november 2014 kl. 12.00

EU-udbud af stomi- og urologiprodukter

Frist for modtagelse af tilbud var den 4. april 2014 kl. 12.00

EU-udbud af film

Frist for modtagelse af tilbud er overstået

EU-udbud af høretekniske hjælpemidler

Frist for modtagelse af tilbud er overstået

Udbud af kaffe og te

Frist for modtagelse af tilbud var den 14. januar 2014 kl. 12.00

Afsluttede udbud 2013

Fold alle ud

EU-udbud af taxikørsel

Frist for modtagelse af tilbud var den 12. december 2013 kl. 12.00

EU-udbud af vinduespolering kommunale bygninger.

Frist for EU-udbud af vinduespolering var den 24. april 2013 kl. 12.00

Afsluttede udbud 2012

Fold alle ud

EU-udbud af engangsbleer

Frist for modtagelse af tilbud var mandag den 21. januar 2013, kl. 12.00.

Rødovre Kommune udbyder levering af beklædning til kommunens 300 hjemmeplejere.

Frist for aflevering af tilbud var tirsdag den 15. januar 2013, kl. 12.00

EU-udbud af bioposer

Frist for modtagelse af tilbud var fredag den 11. januar 2013, kl. 12.00.

EU-udbud af tekniske hjælpemidler

Frist for modtagelse af tilbud var onsdag den 9. januar 2013, kl. 12.00.

EU-udbud kørsel til Dagcenter og Træningscentrer i Rødovre Kommune

Frist for modtagelse af tilbud er: mandag den 17. december 2012 kl. 12

EU-udbud af affaldsbeholdere

Frist for EU-udbud af affaldsbeholdere var den 30. oktober 2012 kl. 12.00

EU-udbud - Indsamling af affald

Frist for modtagelse af tilbud var den 11. september 2012, kl. 12.00.

Prækvalfikation - skolemøbler til skoler i Rødovre Kommune

 - begrænset EU-udbud 2012/S 138-230511 på skolemøbler.

Frist for prækvalifikations anmodning var den 16. august 2012 kl. 12.00

EU-udbud af affaldscontainere - dette udbud er annulleret

Frist for modtagelse af tilbud  var den 16. august 2012

EU-udbud af diabetesartikler

Frist for modtagelse af tilbud var den 28. august 2012

EU-udbud på tolkebistand

Frist for modtagelse af tilbud var den 20. august 2012

EU-udbud på lyskilder mv. (2012/S 91-150582)

Frist for modtagelse af tilbud var den 25. juni 2012 kl. 12.00

Tilbud på anskaffelse af sagsstyringssysten - denne tilbudshentning er annulleret

Frist for modtagelse af tilbud var den 23. marts 2012 kl. 12.00

Kontaktinformation

Rødovre Kommune
Teknisk Forvaltning
Tæbyvej 77
2610 Rødovre

Telefon
36 37 70 00

Email

Kontakt og åbningstider