Organisation

Rødovre Kommune er en virksomhed med ca. 3.300 medarbejdere, hvoraf cirka 170 løbende er elever.

Vi har en politisk ledelse med 19 medlemmer i Kommunalbestyrelsen med borgmester Britt Jensen som formand. Derudover er vi organiseret med en direktion, tre fagforvaltninger - Social- og Sundhedsforvaltningen, Teknisk Forvaltning, Børne- og Kulturforvaltningen og to stabe: Stab for Økonomi og Personale og Stab for Politik, Strategi og Digitalisering.

Se hvordan vi er organiseret i Rødovre Kommune

Fold alle ud

Kommunaldirektør

Kommunaldirektøren har det overordnede ansvar for kommunens strategiske udvikling, drift og økonomi. Kommunaldirektøren rådgiver kommunalbestyrelsen og borgmesteren samt sikrer implementering af politiske beslutninger.

Kommunaldirektøren er kommunens øverste ansatte embedsmand og varetager i tæt samarbejde med borgmesteren den overordnede ledelse af kommunen.

Stillingen indebærer betjening af kommunalbestyrelsen og borgmesteren, ledelse af den kommunale organisation, samt repræsentation af kommunen i forskellige tværkommunale og eksterne fora.

Kommunaldirektør er:
Henrik Abildtrup
Telefon: 36 37 70 02

Stab for Økonomi og Personale

Stabsfunktioner: Staben for Økonomi og Personale og Staben for Politik, Strategi og Digitalisering er to stabsfunktioner til kommunaldirektøren, der understøtter opgaver på tværs af kommunens i alt tre forvaltninger. Stabene bidrager til at kommunens afdelinger og institutioner har de bedste forudsætninger for at levere god service til borgerne. Ligeledes bidrager stabene til at skabe helhed og sammenhæng på tværs.

Staben for Økonomi og Personale har fokus på at fastlægge retningslinjer for og understøtte den administrative drift på tværs af kommunen indenfor økonomi, personale og indkøb, samt at bistå kommunens politiske og administrative ledelse i udviklingen af samme områder.

Stabsfunktionen består af fire teams, der refererer til stabschefen:

  • Løn og Personale
  • Budget og Analyse
  • Regnskab og Finans
  • Udbud og Indkøb

Budget og Analyse driver kommunens budgetproces, og servicerer direktionen og det politiske niveau med overblik over kommunens økonomi og styring. Regnskab og Finans har ansvaret for kommunens regnskab og opkrævningsområdet, og Løn og Personale rådgiver og vejleder om ansættelses- og lønforhold, om personalepolitiske rammer og arbejdsmiljø, mens Udbud og Indkøb gennemfører udbud og indgår indkøbsaftaler på vegne af hele kommunen.

Stabschef for Stab for Økonomi og Personale er: 
Jesper Ralfkiær Jørgensen
Telefon: 20 46 89 67

Staben for Politik, Strategi og Digitalisering

Stabsfunktioner: Staben for Økonomi og Personale og Staben for Politik, Strategi og Digitalisering er to stabsfunktioner til kommunaldirektøren, der understøtter opgaver på tværs af kommunens i alt tre forvaltninger. Stabene bidrager til at kommunens afdelinger og institutioner har de bedste forudsætninger for at levere god service til borgerne. Ligeledes bidrager stabene til at skabe helhed og sammenhæng på tværs.

Staben for Politik, Strategi og Digitalisering har fokus på det, organisationen udvikler sammen med borgerne og på samspillet med det politiske niveau, hvor dialogen mellem administration, borger og politikere styrkes.

Staben består af fem teams, der referer til stabschefen:

  • Politisk og juridisk betjening
  • Kommunikation
  • Strategi og Udvikling
  • Digital Udvikling
  • Digital drift

Stabsfunktionen arbejder med borgmester, direktions-, politisk og juridisk betjening, og forbereder for eksempel dagsordner og udarbejder sagsfremstillinger til direktionen, borgmesteren, kommunalbestyrelsen og de politiske udvalg. I Staben arbejdes der med kommunikation og presse, imens større tværgående strategier og projekter indenfor strategi og udvikling ligeledes varetages af staben.

Stabsfunktionen står også for at udvikle og understøtte den samlede organisation, og er ansvarlig for den digitale drift, og den digitale udvikling.

Stabschef for Stab for Politik, Strategi og Digitalisering er:
Ingrid J. Melchiorsen
Telefon: 36 37 76 30

Børne- og Kulturforvaltning

Børne- og Kulturforvaltningen varetager opgaver, indsatser og kommunale tilbud indenfor børne- og ungeområdet. Forvaltningen varetager derudover en bred vifte af fritids-, kultur- og idrætstilbud til alle borgere.

Der er ca. 1.800 ansatte under Børne- og Kulturforvaltningen, hvoraf langt de fleste er ansat i forvaltningens 50 decentrale institutioner, som består af dagtilbud, skoler, kultur- og fritidsinstitutioner, idrætsinstitutioner og den kommunale tandpleje. Forvaltningen har ca. 30 ansatte centralt på Rådhuset. Børne- og kulturdirektøren er forvaltningens øverste chef, og derudover er der fire områder med hver sin fagchef og tilhørende ledere:

  • Udvikling, administration og byggeherreopgaver
  • Dagtilbudsområdet
  • Kultur- og fritidsområdet
  • Skoleområdet

Børne- og Kulturforvaltningen betjener to politiske udvalg: Børne- og Skoleudvalget og Kultur- og Fritidsudvalget. Desuden hører Folkeoplysningsudvalget under forvaltningens område.

I Børne- og Kulturforvaltningen arbejdes der ud fra Sammen om Rødovre. Det betyder, at forvaltningen kontinuerligt og i dialog med medarbejdere, ledere, frivillige, forældre og børn arbejder på at skabe de bedst mulige rammer for vores velfærdstilbud, uanset om det er i dagtilbuddet, Tandplejen, på biblioteket eller i idrætsforeningen. Dialogen foregår både i MED-systemet og i ledelsesstrengen, ligesom at forvaltningen bestræber sig på reel inddragelse af børn, unge, deres forældre samt de mange engagerede frivillige i udformningen af vores tilbud.

Direktør for Børne- og Kulturforvaltningen er: 
Camilla Niebuhr
Telefon: 36 37 76 20


Udvikling, administration og bygherreopgaver

Sekretariat for Udvikling, administration og bygherreopgaver i Børne- og Kulturforvaltningen har ansvaret for og står for koordineringen af forvaltningens digitaliseringsopgaver, arbejdsmiljø og bygherreopgaver.

Sekretariatschefen er forvaltningens øverste arbejdsmiljøleder og har ansvaret for faciliteringen af chefmøder, Fælles-MED, Arbejdsmiljøgruppen under Fælles-MED og Lokal-MED.

Sekretariatet har ansvaret for:

  • Den Kommunale Tandpleje
  • Rødovregaard
  • Skovly

Sekretariatschef er:
Nikolaj Uffo Marker
Telefon: 24 96 84 20


Dagtilbud

Dagtilbudsområdet er en del af Børne- og Kulturforvaltningen, og arbejder for at skabe dagtilbud med den bedst mulige pædagogiske kvalitet.

Dagtilbudsområdet understøtter dagtilbuddene med at udvikle den pædagogiske kvalitet, samt at sikre en tidlig indsats for børn i udsatte positioner. Det sker gennem de lovpligtige tilsyn, udviklingsindsatser og visitationer til specialindsatser.

Der er ca. 2.500 børn i de i alt 21 dagtilbud:

  • 120 børn i dagpleje
  • 60 børn i børnehave
  • 2.150 i integrerede institutioner

Dagtilbudschef er:
Karen Haudrum Larsen
Telefon: 30 76 99 19


Skole

Skoleområdet er en del af Børne og Kulturforvaltningen, og arbejder med at styrke alle børn og unges læring, trivsel og udvikling.

Skoleområdet består af:

  • 6 folkeskoler
  • Det Specialpædagogiske Center
  • 1 specialskole
  • 3 byggelegepladser
  • Ungecenter2610
  • Et teknologieksperimentarium TekX
  • Pædagogisk Udviklingscenter/PPR (PUC)
  • Et centralt skoleteam.

Ungecenter2610 er et samlet hus med og for unge i Rødovre. Her findes 10. klasse, Dagskolen for 8.-9. klasseelever, Uddannelsesvejledningen og Fritid for Unge, som udbyder fritidsaktiviteter, rejser, camps mv.

TekX er et inspirerende læringsmiljø og teknologisk værksted med udgangspunkt i produktions- og laboratorietankegangen, som skoler, SFO’er m.fl. gør brug af.

PUC består af konsulenter, psykologer, tale-hørekonsulenter, ergoterapeuter, fysioterapeuter, administration og ledelse. Her tilbydes en bred vifte af pædagogiske og faglige tilbud til børn, forældre, medarbejdere og ledere.

Skoleteamet har til formål at skabe sammenhæng og retning, og understøtte området i at skabe gode og bæredygtige skoletilbud i Rødovre Kommune. Det betyder, at området arbejder med udviklingsprojekter som fx reform-implementering, administration, drift, udbygning og renovering af skoler, økonomi og politisk sagsfremstilling.

Skolechef er: 
Pernille Weinreich Matthiesen
Telefon: 36 37 76 24


Kultur og Fritid

Kultur- og Fritidsafdelingen er en del af Rødovre Kommunes Børne- og Kulturforvaltning og arbejder med at understøtte og udvikle det stærke og mangfoldige kultur- og fritidsliv i kommunen – i tæt samarbejde med borgere, foreninger og kulturinstitutioner.

Afdelingen bidrager til at skabe attraktive, inkluderende og alsidige kultur- og fritidstilbud, der fremmer fællesskab, sundhed og trivsel blandt borgerne. Der arbejdes med at styrke rammerne for deltagelse og engagement gennem både direkte arrangementer, strategisk udvikling og støtte til foreningslivet og kommunens kulturinstitutioner.

Kultur- og Fritidsafdelingen består af kultur- og fritidsmedarbejdere på Rådhuset, herunder konsulenter med ansvar for foreningsliv, arrangementer og politisk betjening samt ni decentrale kultur- og fritidsinstitutioner, som hver især bidrager til det samlede tilbud i kommunen:

  • Viften
  • Rødovre Bibliotek
  • Musikskolen
  • Vestvoldens Oplevelsescenter
  • Heerup Museum
  • Vestbad
  • Idrætsanlæggene
  • Milestedet – Ungdomshus

Kultur- og fritidschef er:
Mia Sørup
Telefon: 36 37 76 30

Social- og Sundhedsforvaltning

Social- og Sundhedsforvaltningen varetager opgaver, indsatser og kommunale tilbud indenfor børne-, unge-, voksen- og ældreområdet. Forvaltningen varetager derudover en bred vifte af sociale- og sundhedsmæssige opgaver.

Social- og Sundhedsforvaltningen har ca. 1.400 medarbejdere og ledere. Social- og Sundhedsdirektøren er Forvaltningens øverste chef, og derudover er der fire områder med hver sin fagchef, der er har deres egen leder med selvstændigt personale- og økonomiansvar:

  • Sekretariat for Sundhed, Udvikling og Administration
  • Ældre- og Omsorg
  • Social-, Familie og Borgerservice
  • Arbejdsmarkeds- og Uddannelse

Social- og Sundhedsforvaltningen betjener to politiske udvalg: Social- og Sundhedsudvalget og Beskæftigelsesudvalget.

I Social- og sundhedsforvaltningen arbejdes ud fra fundamentet ”Sammen om Rødovre”. Det betyder, at medarbejderne arbejder på at levere vores velfærdsydelser i tæt samarbejde og samspil med de borgere, vi samarbejder med. Ligesom at medarbejderne forsøger at gøre en forskel for borgerne i Rødovre Kommune – hvad enten det er en borger i en udsat position eller en, der skal ud og rejse, men mangler et pas.

Direktør for Social- og Sundhedsforvaltningen er:
Michael Karlsen
Telefon: 36 37 73 42


Sundhed, Udvikling og Administration

Sundhed, Udvikling og Administration består af flere afdelinger, heraf ledelsessekretariatet, Rødovre Sundhedscenter, Rådgivnings- og behandlingscenteret og sundhedsplejen, og er en del af Social- og Sundhedsforvaltningen.

Ledelsessekretariatet er forvaltningens stabsfunktion, der betjener Social-og Sundhedsudvalget, Beskæftigelsesudvalget og forvaltningsledelsen. Sekretariatet yder konsulentbistand til forvaltningens øvrige afdelinger på en række områder og varetager tværgående opgaver af forskellige typer. Derudover ligger samarbejdet med det frivillige sociale område i Ledelsessekretariatet.

Rødovre Sundhedscenter er et kommunalt sundhedstilbud for Rødovres borgere. Sundhedscentret er indgangen for kommunens borgere til gratis forebyggende sundhedstilbud.

Sundhedsplejen har fokus på det tidligt forebyggende arbejde fra graviditet, og til barnet går ud af folkeskolen.

Chef for Sundhed, Udvikling og Administration er:
Christina Breinholt Schou
Telefon: 36 37 70 30


Social, Familie og Borgerservice

Social, Familie og Borgerservice er del af Social- og Sundhedsforvaltningen. 

Fagområdet Social, Familie og Borgservice er organiseret i tre kernevelfærdsområder: Det specialiserede familie- og voksenområde og Borgerservice. Fagområdet spænder bredt fra generel borgerservice til særligt tilrettelagte individuelle borgerforløb.  Social, Familie og Borgerservice har en række forskellige fagområder, institutioner og en enkelt afdeling: 

  1. Myndighedsområdet
  2. Administration- og specialteamet
  3. Rødovre Parkvej skole
  4. Familiehuset Elektravej
  5. Børnehuset
  6. Ungehuset
  7. Borgerservice
  8. Rådgivning og visitationen
  9. Sociale indsatser

Familieområdet indeholder myndighed og udførende tilbud til børn, unge og familier i udsatte positioner. Myndighed (børneområdet) behandler kommunes børnesager efter Barnets Lov. Her er der fokus systematik og inddragelse af barnet, den unge og familien.

Voksenområdet indeholder socialteamet (myndighed), socialpsykiatrien, økonomisk team og Sociale Indsatser. I Socialteamet behandles voksensagerne efter Serviceloven, hvor der for eksempel træffes afgørelse om botilbud eller støtte i hjemmet. I Socialpsykiatrien leveres støtte til borgerne ude i borgerens hjem og i Økonomisk Team behandles borgernes sager om økonomisk støtte og kontanthjælp. I Sociale Tilbud er kommunens forskellige dag- og botilbud forankret. Fælles for det specialiserede voksenområde er, at der arbejdes med Åben Dialog og tæt inddragelse af borgeren i det socialfaglige arbejde. 

Borgerservice er borgerens indgang på Rådhuset. I Borgerservice kan borgeren få hjælp med en lang række serviceydelser f.eks. pas, kørekort, pladsanvisning, folkeregistrering, vielse, lægevalg og sygesikring samt MitID. I Borgerservice har vi et styrket fokus på servicekultur og borgerbetjening – derfor spørger vi måske også dig, hvis du har henvendt dig i Borgerservice, om din serviceoplevelse.  

Chef for Social-, Familie, og Borgerservice er: 
Christoffer Sick Balle
Telefon: 23 45 71 08


Ældre og omsorg

Ældre- og omsorgsområdet er en del af Social- og Sundhedsudvalgets område, og Ældre og omsorgsområdet leverer praktisk hjælp og personlig pleje til borgere i egen bolig samt borgere på plejehjem.

Derudover er der et stort fokus på det aktive liv med udgangspunkt i genoptræning samt dagsaktiviteter på kommunens dagcenter. Ældre- og omsorgsområdet driver også midlertidige pladser med fokus på både rehabilitering og aflastning. Ældre- og omsorgsområdet har fokus på at omsætte ældre- og værdighedspolitikken i Rødovre Kommune.

Ældre- og omsorgsområdet er organiseret med en stab, der har ansvar for at understøtte udvikling af faglige indsatser, uddannelsesområdet samt It og velfærdsteknologi. Derudover har ældre- og omsorgsområdet en myndighedsfunktion, der sagsbehandler og afgør ansøgninger om hjælpemidler, praktisk hjælp og personlige pleje m.m. Myndighed på ældreområdet har derudover en række koordinerende funktioner.

Ældre og Omsorg består af følgende institutioner:

  • Ørbygård Dagcenter
  • Ørbygård Plejehjem
  • Engskrænten Plejehjem
  • Broparken Plejehjem
  • Broparken Midlertidige Døgnpladser
  • Genoptræningen
  • Hjemmepleje og hjemmesygepleje

Chef for Ældre- og omsorgsområdet er:
Christine Vendel Jensen
Telefon: 61 20 86 91


Arbejdsmarked og uddannelse

Jobcentret er en del af Social- og Sundhedsforvaltningen, og er den lokale indgang for borgere, der har brug for hjælp til forsørgelse ved ledighed eller sygdom/handicap mv. Her varetages myndighedsopgaver og indsats for at borgere igen bliver selvforsørgende.

Jobcentret er organiseret i 5 teams med egen ledelse, som varetager indsatsen for:

  • Sygemeldte
  • Ledige der hurtigt skal i Job
  • Ledige med andre problemer samt en integrationsindsats
  • Den særlige ungeindsats
  • Sekretariat
  • Samarbejde med lokale og regionale virksomheder om ordinær rekruttering og job på særlige vilkår

Chef for Arbejdsmarked og Uddannelse er: 
Jakob Duvå
Telefon: 36 37 70 30

Teknisk Forvaltning

Teknisk Forvaltning udfører myndigheds-, drifts- og udviklingsopgaver for forvaltningens ansvarsområder inden for lovgivningens rammer og de mål og serviceniveauer Kommunalbestyrelsen fastlægger.

Teknisk forvaltning har ca. 340 ansatte, hvoraf de ca. 300 er ansat i driften. Hvert område ledes af en chef, der har ledelsesansvaret for afdelingsledere i områdets tilknyttede afdelinger. Teknisk direktør er forvaltningens øverste chef, og derudover er forvaltningen organiseret i tre områder med hver sin fagchef og tilhørende ledere:

  • By og Miljø
  • Rødovre Kommunale Ejendomme
  • Vej, Park og Anlæg

Teknisk forvaltning betjener to politiske udvalg: Teknik- og Miljøudvalget og Klima- og Naturudvalget.

I Teknisk Forvaltning arbejdes der ud fra fundamentet ”Sammen om Rødovre”. Det betyder, at vi løser vores opgaver i tæt dialog og samarbejde med borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere – hvad enten det handler om at sikre trygge skoleveje, gode rammer for byggeri eller en bæredygtig udvikling af kommunen.

Vi arbejder for at skabe løsninger, der giver værdi i hverdagen og på sigt – for eksempel når vi planlægger nye boligområder, vedligeholder stier og fortove eller udvikler byrum, der styrker fællesskab og trivsel.

Vores medarbejdere gør en forskel for Rødovre ved at sikre kvalitet, faglighed og åbenhed i mødet med borgerne – uanset om det handler om en byggetilladelse, spørgsmål vedrørende fjernvarme, et ønske om flere træer på villavejen eller dialog om betydning af lokalplaner i praksis. Vi tager ansvar for at skabe en kommune, hvor fremtidens løsninger findes i fællesskab.

Teknisk direktør:
Kathrine Skaastrup
Telefon: 28 11 56 11

Sekretariatet for Administration, Jura og Udvikling

Afdelingen understøtter forvaltningen i den tværgående opgaveløsning. Herunder opgaver for TF’s direktør, chef-ledergruppen og Fælles MED. Afdelingen har ansvaret for juridiske forhold i tæt samarbejde med forvaltningens områder. Derudover er afdelingen bindeled til forkontoret hos borgmester og kommunaldirektør.

Afdelingen er tovholder for forvaltningens programmer, herunder klimahandlingsplan, Gartnerbyen og skole- og dagtilbudsprogrammet. Afdelingen har fokus på at understøtte tilgangen til projekt- og procesledelse i forvaltningen. Til sidst har afdelingen ansvaret for den overordnede borgerinddragelse og udvalgte udviklingsprojekter.

De tre chefer, sekretariatslederen og stadsarkitekten refererer til den tekniske direktør.

Leder af sekretariatet er:
Christina Møller Underbjerg


By og Miljø

By og Miljø består af Byplan og Data, Byggesag og Erhverv samt Miljø og Natur.

Byggesag og Erhvervs hovedopgave er at servicere byens borgere og erhvervsliv, mens myndighedsbehandling tager sig af byggesager og håndhæver Byggeloven og Planloven. Endvidere ligger ansvaret for at ajourføre og vedligeholde BBR-registret Byggesag og Erhverv. Der koordineres i samarbejdet mellem kommunen og erhvervslivet, og servicerer kommunens erhvervsråd.

Heraf vejledes nye iværksættere i tæt samarbejde med Erhvervshus Hovedstaden, og der deltages løbende i arbejdet omkring DK2020 i forhold til indsatser, der vedrører klima og byggeri, og afdelingen fungerer som bindeled mellem skorstensfejeren og borgerne.

Byplan og Datas hovedopgave er kommunens fysiske planlægning. Kommune- og lokalplanlægning har projektledelsen af de formelle, lovpligtige plantyper og etablerer en tværfaglig projektgruppe til hvert enkelt projekt. Der udvikles løbende kort og data, og vedligeholdes løsninger til visning af data på kort samt der deltages i andre forvaltningers digitale udviklingsprojekter.

Miljø og Naturs hovedopgaver er administration og håndhævelse af miljølovgivningen overfor både borgere og virksomheder.

Afdelingen er en myndighed i forhold til miljøtilsyn, natur, erhvervsaffald, miljøvurderinger og -screeninger, skadedyrsbekæmpelse, jord, vand, klimatilpasning og klagesagsbehandling ifm. byggeri mv. Afdelingen er plejemyndighed i forhold til fredninger, herunder Skov og Natur-, Slots- og Kulturfredninger. Dertil natur, og vandløbsmyndighed, og forestår projekter indenfor vandløb, søer og naturområder. Afdelingen har Vestvolden som ansvarsområde, som omfatter planlægning, renoveringer, udvikling, arrangementer, plejeplan m.v.

Endvidere varetager afdelingen sekretærbistand til Agenda 21.

Afdelingen står også for driften af skadedyrsbekæmpelsen i Rødovre (primært rotter), og har tre rottefængere og rottehunden Plet.

Chef for By og Miljø er:
Søren Geert Nielsen
Telefon: 23 28 77 43


Vej, Park og Anlæg

Vej, Park og Anlæg består af Anlæg og Vej, Fjernvarme samt Vej- og parkdrift.

Anlæg og Vej er bygherrerådgiver for de øvrige fagforvaltninger, fagudvalgene og økonomiudvalget i forbindelse med om- og tilbygninger og nybyggeri inkl. udearealer og klimatilpasning ved kommunale bygninger. Derudover vejprojekter, vejmyndighed, byrumsprojekter, vejgenopretning, parkering, kollektiv trafik og cykelstrategi.

Rødovre Kommunale Fjernvarme (RKF) står for drift og udbygning af fjernvarmenettet, samt distribution af fjernvarme i Rødovre. I de kommende år er der travlt med udbygning af fjernvarmenettet

Vej og Parkdrift står for vedligeholdelse af alle kommunens veje, grønne områder og udendørsarealerne ved kommunens bygninger og vintertjeneste. Endvidere driver Vej- og Parkdrift kommunens maskin- og autoværksted.

Chef for Vej og Park er:
Janus Christoffersen
Telefon: 20 36 38 27


Rødovre Kommunale Ejendomme

Rødovre Kommunale Ejendomme (RKE) består af: Ejendomsadministration, Bygningsdrift og Rødovre Kommunale Rengøring (RKR)

Ejendomsadministrationen varetager opgaver indenfor følgende ansvarsområder: Ejendomsstrategi, planlægning og flytning af kommunale enheder, køb, salg og udleje af ejendomme, brugsret aftaler, tværgående rådgivning i forbindelse med driften af kommunens bygningsmasse, forpagtningsaftaler, kontrakt administration, servitutter samt risikostyring og antennelejekontrakter.

Rødovre Kommunale Rengøring varetager rengøringen af bygningsmassen i Rødovre Kommune, med undtagelse af Vestbadet, Islevbadet, Kobbelsø, Rødovrehus, Skovly samt de selvejende institutioner. 

Bygningsdrift varetager bygningsdrift af kommunens ca. 220.000 m². Ved bygningsdrift menes vedligeholdelse af klimaskærmen, indvendige overflader og tekniske installationer. Afdelingen vil ud fra budgetmæssige forudsætninger udføre større vedligeholdelsesopgaver som renovering af facader, tage m.m.

Afdelingen varetager også energistyring i bygningerne samt energipuljen, hvor målet er nedbringelse af Co2.

Under Bygningsdrift ligger ligeledes: Rødovre Vagtkorps og Betjentstuen. Rødovre Vagtkorps er inddelt i 3 områder: Administration, Sikringsteknisk afdeling og Vægterafdeling.

Chef for Rødovre Kommunale Ejendomme:
Robin Rahbek
Telefon: 36 37 72 01

Organisationsdiagram for Rødovre Kommune

Rødovre Kommune

Skriv sikker Digital post til Rødovre Kommune

Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Rødovre Parkvej 150
2610  Rødovre
Telefon
36 37 70 00

Skriv sikker Digital post til Rødovre Kommune
Kontakt og åbningstider