Gratis koncert med Love Shop på Rødovredagen

05/08-2019

Der er masser af god musik, når Rødovredagen løber af stablen lørdag den 7. september 2019. Årets hovednavn bliver det ikoniske danske band Love Shop. Publikum kan både forvente velkendte hits og nye numre, når Love Shop lukker Rødovredagen 2019. De garvede veteraner udsendte tidligere i år albummet ”Brænder Boksen Med Smukke Ting” og er klar til at indtage Rødovre med storm.

Love Shop spiller på Rødovre Rådhusplads kl. 19.00 lørdag den 7. september. I løbet af dagen er der mulighed for at få en række musikalske oplevelser. F.eks. kan man få en helt særlig koncertoplevelse i Kommunalbestyrelsessalen på rådhuset, der er tegnet af Arne Jacobsen. Her spiller ’Nomader med hjemve’ dansksproget poetisk pop.

Det endelige program for dagen forventes at være klar i midten af august.

Alle aktiviteter på Rødovredagen er gratis.

Fakta: Eksempler på musikalske oplevelser på Rødovredagen 2019

• Love Shop
  • Nomader med hjemve
  • South Coast Stompers
  • Jangmark & The Masters of Sving
  • Rødovre Korskole

Læs mere om Rødovredagen

Fakta om Rødovredagen

Rødovredagen finder sted lørdag den 7. september 2019 kl. 13-20.30 i det centrale Rødovre på rådhuspladsen, rådhuset, biblioteket og i kulturhuset Viften. Rødovredagen er årets store folkefest, som traditionen tro afholdes hvert år den første lørdag i september. Det er en festdag, hvor debatter, musik, mad, workshops, kultur- og foreningsaktiviteter danner rammen om fællesskabet i Rødovre. Borgerne bliver bragt sammen på tværs af generationer, interesser, foreninger og bydele.